woensdag 16 augustus 2017

m'n Mobieltje




m'n mobieltje
 
m'n vriendje
 
past op m'n zieltje
 
chillen, chatten en chickies
 
de hele dag
 
niemand pakt m'n mobieltje af
 
 
m'n chickie leeft
 
als m'n  mobieltje beeft
 
m'n mobieltje haar belt
 
m'n mobieltje is haar held
 
als 't ie belt
 
 
chillen, chatten, de hele dag
 
zonder mobieltje
 
ben ik niets, leef ik niet
 
mobieltjes trillen, chatten en chillen
 
doen alles wat we willen
 
een leven lang
 
 
m'n mobieltje belt
 
hij zit in m'n rechterhand
 
zonder mobieltje
 
is mijn rechterhand niets
 
hij houdt hem vast
 
dat is alles
 
wat m'n mobieltje verwacht
 
 
iemand schreeuwt, 'huiswerk
 
anders krijgt die mobiel een beuk''
 
dus doe ik braaf
 
wat er wordt gevraagd
 
terwijl ik aan 't chatten ga
 
ik krijg nauwelijks slaap
 
 
s'morgens om een uur of acht
 
gaat hij alweer af
 
de eerste die belt
 
is m'n chickie die
 
wacht
 
 
(c) JR.  2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

2018

  Well, na diepe intelligente conversaties omlijst met sfeervolle muziek besloot ik na diep overdenken   vannacht alsnog om 24.00...