zaterdag 26 augustus 2017

De geur van liefde





heerlijk
 
die geur van liefde
 
zijn trilling in de natuur
 
weer dat nieuwe avontuur
 
heerlijk
 
die glimlach waar liefde in leeft
 
 
en ik, ik kijk om mij heen
 
hoor zijn lach in de schaduw
 
zie
 
waar die geur van een liefde leeft
 
en ja,
 
soms voel ik dat de tijd zijn arm
 
om
 
mij
 
heen slaat
 
 
de tijd waarin die liefde zich opnieuw
 
aan
 
die ander geeft
 
 
dan
 
hoor ik zijn lach in de schaduw
 
zie ...
 
 
de glimlach waar die geur van liefde
 
in
 
leeft
 
snuif zijn geur op die het in de herfst
 
van
 
een
 
leven
 
heeft
 
 
(c) JR.  2017
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

2018

  Well, na diepe intelligente conversaties omlijst met sfeervolle muziek besloot ik na diep overdenken   vannacht alsnog om 24.00...