zondag 30 juli 2017

die Lach





Die Lach
 
 
 
elke keer dat ik haar zie
 
zie ik haar lach
 
en
 
het doet mij wat die lach
 
zijn gloed siert haar lippen
 
wandelt door achter haar ogen
 
zoekt een zwakte in de door mij
 
aangeboden roerselen
 
 
geloof mij, na zo'n bezoek is jouw status quo
 
er bijna geweest
 
maar
 
hoe dan ook ik kan er niet om heen
 
 
hij prikkelt de randen van mijn bestaan
 
zegt mij, dat ik dit maar lijdzaam moet ondergaan
 
ik mis hem dan ook als hij weer aan mij voorbij gaat
 
want hij is het die mij in mijn slaap nog roept
 
bespeelt,
 
deze meedogenloze plaaggeest
 
en
 
elke keer dat ik haar zie, zie ik haar lach
 
en
 
het doet mij wat die lach
 
 
 
(c) JR.  2016


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

2018

  Well, na diepe intelligente conversaties omlijst met sfeervolle muziek besloot ik na diep overdenken   vannacht alsnog om 24.00...